Wednesday, October 16, 2013

一字咁淺但唔易做到

可能只有女人才有的愛. 因為只有母親才會絕對相信子女是最好的.

男人需要的是一個深信他的才華和理想的人. 一對溫馨的目光, 叫佢堅毅望著前路, 跌倒幾多次都不應放棄.


女子無才便是德是呃人的. 李安有今日的成就,都是他的太太. 她是微生物學家, 有才又有德. 李安畢業後六年冇收入, 只在家寫劇本, 同人談合作拍戲. 連他自己都想過放棄. 普通女人一早就話佢無出識呀.


死佬, 重唔去找嘢做, 你睇人地陳太珠光寶氣, 人地老公幾本事. 你重同我拿錢使.


你話唔去找情婦先奇喇. 說話是最傷人心的, 心傷過後永遠有一條裂痕的. 說話唔可以亂講. 一去不能收回的.


世上又有幾多對像李安的夫妻? 又有幾多人做得到? 有幾多人有空闊的空間去追尋自己的理想? 成功唔易背後一定有人支撑的. 背後的人小啲信心同愛心都唔得.


下下講誰付出多少先的, 一早就失敗了.








via WordPress http://yingseungjai.wordpress.com/2013/10/17/%e4%b8%80%e5%ad%97%e5%92%81%e6%b7%ba%e4%bd%86%e5%94%94%e6%98%93%e5%81%9a%e5%88%b0/

No comments:

Post a Comment