Wednesday, October 16, 2013

李家傑:請給我和孩子私人空間

啲人咁大反應? 古語有話, 一代好媳婦三代好兒孫. 唔使達爾文中國人一早知有遺傳啦. 自古皇帝,富豪都揾美人生仔啦. 細超都揾梁洛施生番個. 豪門深似海, 謝玲玲, 朱玲玲可以離婚算好了. 宜家啲富豪後代算有良心,唔使悟人一生.


物質上的快樂是不合精神上的快樂.


當物質上得到滿足,人就會追求精神上的快樂. 外國美女又點會咁傻, 自困豪門呢? 佢地追求的是精神上的快樂. 港人都開始追求精神上的快樂.


唉, 睇開啲啦, 都係唔關妳,我的事.








via WordPress http://yingseungjai.wordpress.com/2013/10/17/%e6%9d%8e%e5%ae%b6%e5%82%91%ef%bc%9a%e8%ab%8b%e7%b5%a6%e6%88%91%e5%92%8c%e5%ad%a9%e5%ad%90%e7%a7%81%e4%ba%ba%e7%a9%ba%e9%96%93/

No comments:

Post a Comment