Tuesday, October 15, 2013

行屍走肉 至 人生相對論

睡前想到行屍走肉, 個人的理想同將來都是很渺小,微不足道的. 當世界冇將來時, 人類都冇將來, 人的將來和理想都唔重要了. 無將來和理想是不是行屍走肉呢? 人是不是要及時行樂呢? 有女就玩, 有毒就吸, 有酒就飲呢? 點解重要去想不快的事物呢? 我都無答案.


起身前比我明白了人生相對論. 混沌論(chaos theory) 講被我地聽, 從太空睇地球只是像一個藍色的的波, 看不見高山深海, 近啲就睇見山有幾高, 海有幾深. 再近啲就見大廈有幾高, 人有幾細了. 再近啲就知地上的英泥不是平滑的, 會擦傷皮膚的. 對螞蟻以是高山深海了. 天地萬物都是相對的. 無論理想幾渺小, 幾無聊, 幾微不足道, 都一定有一個位置見到它的重要. 有時可能我們未找到那位置吧. 每個人的人生都是相對的. 在不同的位置,會見到每人的重要.








via WordPress http://yingseungjai.wordpress.com/2013/10/16/%e8%a1%8c%e5%b1%8d%e8%b5%b0%e8%82%89-%e8%87%b3-%e4%ba%ba%e7%94%9f%e7%9b%b8%e5%b0%8d%e8%ab%96/

No comments:

Post a Comment