Wednesday, October 16, 2013

金錢與選擇

錢只能買到片刻短暫的快樂. 只能滿足一時的慾念. 慾念可能是求生慾望的一部份, 可能是天性. 如果無慾無求重算唔算係人呢? 慾望都是一種動力. 不過應該係人控制慾望, 唔係比慾望控制的. 好多慘事都是控制唔到自己的慾念, 做出壞事, 害人害己. 限制一吓自己的慾念都可能係好事.


有錢可能係會快樂啲. 因為有多啲選擇. 不過我地可以選的都是一啲小事. 好多嘢, 例如天災人禍都唔係我地想的. 好多時父母在我地細個時以選了我們要走的路. 我想連細超都未必有的選擇自己的人生. 人人都想有得選擇. 不過愈黎愈覺得係環境,時世選我地多過我地選啦. 環境,時世除時可以改變我們的一生. 命運可能係無得對抗的, 因為我地唔知自己的命運係點. 只能做到的是力爭上游. 學鮭魚一樣, 用所有精力逆水已上. 成敗得失就各安天命了. 成敗未必最重要, 享受那一個過程就好了. 好多鮭魚都返唔到出生地的, 但它們的天性令它們努力去試. 可能成敗都好, 以是美滿的人生了.








via WordPress http://yingseungjai.wordpress.com/2013/10/17/%e9%87%91%e9%8c%a2%e8%88%87%e9%81%b8%e6%93%87/

No comments:

Post a Comment